۱۵ پاسخ

اره خیلی خوبه

راست میگه

اره خیلی خوبه و بدیش اینه ک باید بالا سر بچه بشینی تا بخوابه🫠اگ برمیگشتم عقب برقی میخریدم

منم سر بچه اولم استفاده کردم و پدرم در اومد چون عادت کرده بود بهش و به هیچ روش دیگه ای نمیخوابید

من خريدم وهيچ استفاده اي نكردم گذاشتم انبار مامانم

پسر منم الان راحت داخلش خوابیده

تصویر

والا من خریدم اما بچه ام توش نمی خوابه

آره منم دارم خیلی راضی ام .عصای دست که.اما مامانم هی میگه الکی پول دادی فلانی گفته تا شش ماه بیشتر استفاده نمیشه.میگم عیبی ندارد شش ماه هم خوبه.فعلا بچه خیلی راحت توش می خوابه.

والا من ندارم و نخریدم چون نمیخواستم به همچین چیزی عادتش بدم تا الان کمبودی هم احساس نکردم خداروشکر

واقعا بچه رو بزاری توش اروم میخوابه؟

وای عالیه من تا دوماه از کمر افتادم از بس تکونش میدادم یا تو پتو میکردمش تا بخوابه بعدش از اینا خریدم راحت شدم

من دارم اصلا ازش استفاده نکردم همینجوری گوشه ی اتاقشه 😑

من دارم خیلی مضخرفه

چه مدلی آخه شما چ مدلی داری که راضی ازش

خودت خریدی؟
عکسشو میدی

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی