خانوما امپول ریه چه ضرری واسه بچه داره؟

۸ پاسخ

ضرر ندارع خیلیم خوبه .
فقط مواظب باش تا یه هفته قند مصرف نکنی .
فقط قندتو بالا می‌بره .رعایت کنی یه هفته نرمال میشی.

قند رو میبره بالا وقتی میزنی واسه بچه ضرر نداره

هیچی توطایفه من 6تابچه زدن همه هم سالمن

نه اگه ضرر داشته باشه نمیزنن

ن ضرری نداره

ضرری نداره اتفاقا خیلیم خوبه واسه کسی که مشکوک به زایمان زودرسه

مگه ضرر داره؟
اگ ضرر داره چرا میدن؟

نمیدونم والا
منم زدم 🥺

سوال های مرتبط

مامان نی نی♡ مامان نی نی♡ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۸ ماهگی
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی