ضرر ندارع خیلیم خوبه .
فقط مواظب باش تا یه هفته قند مصرف نکنی .
فقط قندتو بالا میبره .رعایت کنی یه هفته نرمال میشی.
قند رو میبره بالا وقتی میزنی واسه بچه ضرر نداره
هیچی توطایفه من 6تابچه زدن همه هم سالمن
نه اگه ضرر داشته باشه نمیزنن
ن ضرری نداره
ضرری نداره اتفاقا خیلیم خوبه واسه کسی که مشکوک به زایمان زودرسه
مگه ضرر داره؟
اگ ضرر داره چرا میدن؟
نمیدونم والا
منم زدم 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.