بالای یکسال طوری نیست
نوش جانش
والا حکیم خیراندیش به دختر من عسل داده هرروز یه قاشق مرباخوری بهش میدم اتفاقا برا دختر من که شرایطش خاصه خوب بوده صدا درنمیاورد ولی الان صدا درمیاره
من از بالای یگسالگی بهش دادم
منم دادم گلم،بالای یکسال ازاده،جدیدا میگن تا دو سال احتیاط کنید
چ اشکال داره هانا میخوره گاهی نون پنیر عسل یا رو پنکک میریزم میخوره
نوش جونش من بالای یکسال میدم زیر نظر دکتر
چه مشکلی داره مگه من از بچگی دادم بهش
بالای یکسال موردی نداره ک
ایشالله ک چیزی نمیشه ولی دیگ نده
بهداشتم ب من کفت تا دو سال
ولی دختر خالم به بچه اش ک شیش ماهشه بیسکویت مادر با طعم عسل میده😐😐😐
یکبار اشکال ندارع دقیقا امروز تو ی عطاری بودم مرده میگفت زیر دوسال اصلا ندید نمیدونم دقیقا دیگه توجه نکردم چی گفت ولی فهمیدم بخاطر کبد بچه میگفت انگار
هیچی اشکال نداره
خیلیا دیدم بالای یکسال میدن به بچهاشون
چیزی نمیشه
هيچي ديگه خورده
چيزي نميشه نگران نباش
هیچی برای چی چیکار کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.