سلام خانما طول سروکسیم ۳۸ بییست هفته بارداری دو قلویی خطرناک نیس؟؟؟

۵ پاسخ

من ۱۹هفته چندروز ۳۳ بودم الان نمیدونم تا برم دوباره ۱۸ ام سونو ببینم چنده

مگه ان تی چند بودی

از من ۳۹ بود انومالی دوقلوام خوب بود

نه خوبه عزیزم

من یه قلو تو 19هفته 38بودم

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری