وای اصلا مگه میگذره این ماه ۷🥲
نه خیلی زود میگذره ۸ و ۹ بده
برامن ۶ طولانی بود الان ۷ هم اینجوریه😩
ن واس من خوب گذشت نمیشه گفت زوددد ولی خوب بود
واسه من ک خیلی داره دیر میگذره
تاریخ زایمان هامون یکیه🥺♥️
خیلی دیر گرشت واسه من
نمیگذره 😐
نه خیلی زود گذشت برام
برا من که ماه هفت خیلی دیر گذشت واقعا
برای من خیلی زود گذشت🫠🫠
نه ماه ۷ برا من خیلی زود گذشت
فردا شبم تموم میشه 🥳🥳💃🏻💃🏻
برا من دیر گذشت ولی ماه هشتم خیلی زود تموم شد برام
ماه نهم از همه زمانی دیر تر میگذره😐😐😐
والا منم منتظر مرداد مگه میگذره ماه ۷ 😩😩😩😩
یروز از من جلوتری🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.