قند داری؟
آب دور بچه منم زیاده نگران نباش حواست به حرکاتش باشه هفته دو بارم nst بده من حتی هفته دوبار سنو هم میدادم که دیگه هفته دیگه زایمانم هست
اب و میوه و هندونه اینا کم بخور
احتمال خفگی نوزاد هست متاسفانه.مواظب باش
نگران نباش دختر! جاری منم آب دور بچه ش خیلی زیاد بود، ۴۰ هفته و ۶ روز زایمان طبیعی کرد... بچه شم هیچیش نبود! فقط گفتن گریه ش ناله داره، آب تو ریه ش رفته... بردن آبشو کشیدن فرداش با خودش مرخص شد!
بد به دلت راه نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.