بچها به نظرتون میشه با این سونو باردار شد؟

تصویر
۶ پاسخ

اره خیلی خوبه

اره عزیزم اقدام کن

اره میشه

من ماه قبل فولیکولم ۱۷ بود بادارو رسید به ۲۰ اما بازم نگرفت
اره میشه با ۱۷ هم باردار شد خوبه مشکلی نداره

اره ضخامت خوبه

بله منم با همین سایز فولیکول باردار شدم حتی من ضخامت رحمم کمتر اژ شما بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت فاطمه مامان هدیه حضرت فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری