روز چند سونو دادی؟
ضخامت اندومترت کمه
و تک لایه هست
برای اون بهت دارو میدن
یه کیست داری و ظاهرا تخمدان هات pco هست
ولی نگران نباش اینا همه با دارو درست میشه
اما حتما باید دکتر متخصص ببینه و نظر بده عزیزم
ما اینجا دانش کافی نداریم
مطمئن باش میشه .اول باید درمان کنی بعد اقدام افرین بهت که اول رفتی سراغ چکاپ بدنت.
فکر کنم تنبلی تخمدان داشتا باشی گلم تحت نظر دکتر باش اگر دکترت اجازه داد قرص اوابوست بخر روزی ۴ عدد بخوری ۳ ماه بخوری خوب میشی
گلم کیست و عفونت داری اول باید این ها برطرف بشن بعد حامله شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.