۱۰ پاسخ

خواهر ننو بخر حتما منم تا دوماه پدرم در اومد با اینکه شیرخشکی هست تا میذاشتم زمین بیدار میشد تا خود صبح رو پاهام تاب میدادم از کمردرد پادرد هلاک میشدم بعد عادت دادمش به ننو الان خیلی راحتم میذارم توش تاب میدم میخوابه خوابش که سنگین شد برش میدارم میذارمش کنار خودم میخوابه راحتم

دراز کش شیر بده بهش اینطوری بیدار نمیشه

منم همینم

دقیقا مشکل من😭😭😭

احتمالا سیر نمیشه

واقعا بچه داری خیلی سخته، هرچی سختیه برا زنه😢 آخرشم میگن بچه مال مرده😒

خوش بحالت دوماهشه برا من یکماهشم نشده حسرت نیم ساعت خواب رو دلمه

پسر منم همینجوری

اخ همدردیم منم

ننو نداری مگ؟

سوال های مرتبط