من سر پسرم 39 هفته کامل شد زسزارین شدم بدون هیچ دردی
من ۳۹ هفته و ۴ روز سز شدم
من ۳۸هفته۴روزم بود رفتم سزارین ولی دکترم اصرار داشت بزار ۳۹بچه تو شکم مادر بهتر وزن میگیره منم گوش ندادم ۳۸هفته و ۴روز طاقتم تموم شد رفتم سزارین
از ۳۸ هفته کامل میشه سزارین شد
اره خواهرم واسه چی؟؟؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.