۱۶ پاسخ

حق داری بخدا منم بودم دق میکردم ...

بدنشو هم با روغن حیوانی گوسفند ماساژ بده

بنشرم ببر کادر درمانی

عزیزم باهاش تمرین کن کم کم یاد بگیره بزار بشینه دورش بالشت بچین تا نیوفته که یاد بگیره یا دستاشو بگیر تاتی تاتی ببرش

عزیزم نگران نباش انشاالله چیزی نیست
احتمالا استخون بندیش نرمه
بچه های خواهرشوهرم اینجور بودن
یکیشون نزدیک دو سالگی راه افتاد
یک سال و خورده ای بودش بعد با قمبل مبارکش حرکت میکرد😂

بهش حریره بادام هرروز بده حداقل ۵.۶ دانه

عزیزم تاجایی که میدونم باید ببری مغز و اعصاب
انشالله هر چه زودتر بشینه

هیچی نمیشینه؟

صندلی کمکی بگیر واسش بزار توطول روز تو همون بشینه ،یا دورشو بالشت بچین

عزیزم ببر یه کاردرمان ببینتش

دکتر مغز و اعصاب یا غدد بردی؟

یکم باهاش کار کن، دوروبرش بالشت بذار بشینه یا تکیه بده ب مبل بشینه، خلاصه تمرین کن باهاش دگ کم کم اوکی میشه نگران نباش

عزیزم نگران نباش

عزیزم چرا الکی حرص میخوری وقتی دکتر بردی اوناگفتن چیزیش نیی نگران نباش
هرچندمیدونم مادربودن یعنی استرس .منم دخترم‌۱سالش شده بود انقد غصه میخوردم چرا راه نمیره همه بچهای ۱سال حتی کمتر راه افتادن
خداروشکر زمانش رسید راه افتاد الان ماشاالله میدوه

راه هم نمیره

حرف میزنه ارتباط میگیره

سوال های مرتبط