۱۵ پاسخ

خیار بخور

من اینطور بودم دکترم خداخیرش بده پنتوپرازول داد صبحا ناشتا یکی میخورم راحت شدم شبا هم دیگه اینطور نمیشم

منم همینطورم دوسه شبه

برگ نعنا میجوم آروم میشم

فاموتیدین بخور

بستنی بخور علاجش بستنیه

فاموتیدین۴۰

من نعناخشک میریزم تو اب ومیخورم حالم خوب میشه امتحان کنید

لاکسی ژل فقط حالمو خوب میکنه

منم همینطوری ام عزیزم شدیددددد اسید معدم میزنه بالا نزدیک یک ماهه فاموتیدین بخور عالیه

منم همینطورم جوری شده که اسید معده گلوم رو زخم کرده

منم همینطور، دکترم شربت آلومینیوم ام جی داده بهترم میکنه

شبا غذای چرب نخور.کلا حواست به غذاهایی که میخوری باشه. به پهلوی چپ بخواب که کمتر اسید معده بزنه بالا

من میسوزه معدم امشب اینجوری شدم واییی دارم میمیرم

وای خیلی بده 🤦‍♀️ منم اینجوری بودم دکترم بهم قرص و شربت داد خداروشکر بهتر شدم

سوال های مرتبط