۱۱ پاسخ

باید ببریش حتما دکتر
تو ۱۷ ماه دیگه باید حداقل ۱۲ تارو داشته باشه

دختر من اندازه بچه شما بود آمپول ویتامین دی یک چهارمش و زد به فرداش دوتا نیش زد .....پسرم درنمی‌آید بهش قطره خارجی اد داد به فرداش اینم دراومد دکتر ببر فو ی د میاد

دختر منم هنوز هیچی نداره خیلی هم نگرانم، چکاپ یکسالگی دادم مشکلی نداشته، دکترش گفته ۲ ماه دیگه صبر کنم

یه سری ما مانا میگن د۳ بدی سریع دندون در میاره .من خودم پسرم ۴تا داشت استپ کرده بود از وقتی د۳دادم ۳تا دراورد

باید ببری پیش پزشک اطفال یا متخصص کودکان شربت کلسیم بهش میده

ببین دختر من اولیشو۱۴ماهگی درآورد ولی آزمایش چکاپ یکسالگی دادم با اینکه ویتامین دی و کلسیم نرمال بود بازم قطره داد. قطره خیلی کمکه من دی دادم بهتر دراومد ولی کلسیم نتونستم بدم یبوستش بدتر میشد

سلام عزیزم دخترمن تا ۱۴ماهگی در نیاورد بعد یهو همه باهم در اومدن ی چکاپ بدهید اگر اوکی نگران نباشید من از دخترم چکاپ گرفتم مشکلی نبود صبر کردم در اومدن

این که اصلا در نیاورده حتما یه دکتر ببر پسر من تو ۹ ماهگی دو تا درآورد تا ۱۴ماهگی دیگه در نیاورد من هم نگران بودم بعد تو ۱۴ ماهگی پنج تا باهم در آورد شاید دختر توهم چند تا چند تا باهم در میاره

عزیزم جای نگرانی نیست فقط مطمئن شو‌کلسیم بدنش کم‌نباشه

بردی دکتر؟ شاید نیاز به کمک داره لثه هاش

فکرنمیکنم مشکلی باشه بچه هاهمه که مثل هم نیستن اماجهت اطمینان یه دکتر ببر شاید کلسیم بدنش کمه

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی