بچتون رفلاكس داره عزيزم
معمولا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه قبل خوابش شام میدم
پسرم 7/30شام میخوره برای ساعت 9همم 150سی سی شیر میدم 9/30هم خوابه
خیلی دیر شام بدم بهش۹شب
.هرچی خودمون بخوریم
شایدد لثه هاش اذیته
ساعت ۱۱ امشب
ولی حدودا ۱۰ میخوریم اکثرا
ساعت مشخصی نداره و معمولاً سوپ یا فرنی چون دختره من اصلا غذای بافت دار نمیخوره فقط میکس. من گاهی شبا که شام نخوره پامیشم واسش فرنی رقیق درست میکنم داخل شیشه میریزم میدم میخوره سیره سیر میشه میخابه راحت
معمولا بین هشت تا ده شب هرچی بخوریم میدم معمولا غذای نفاخ و اینا سعی میکنم شب ندم ک دلدرد نشه
هرشب همینطوریه یا فقط امشب ؟یکم ابجوش نبات عرق نعناع بده شاید خوب بشه
ساعت ۱۲ یا ۱ میخوابه
شام ما ۱۰ میخوریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.