بیرون بردنی کلاه سر بچم کنم یا نه؟

۸ پاسخ

من کلاه افتابی میزارم تا افتاب به سرش نخوره

شهرتون اگه سرده کلا نخی بزار اگه گرم آفتابی بزار من برای پسرم آفتابی میزارم

بیتگی به هوا داره امروز که خیلی کرم بود من استین کوتاه و شورت بدون کلاه رفتم
ولی پتو و کلاه لباس استین دار تو کیفش گذاشتم شب برگشتنی باد میومد کلاه گذاشتم پتو نازک هم انداختم روش

من میزارم

اره یه کلاه نخی بزار سرش هوا سرده هنوز.

بزار من میزارم فعلا هوا سرده . گوشش سرما میخوره گوش درد میگیره

بزار من ک میزارم

بزار...من نزاشتم الان بچم طفلی گوش و گلوش عفونت کرده ،حالا مجبور شدم توی خونه کلاه بزارم که گوشاش گرم بمونه خوب بشه تازه پنبه هم گذاشتم😔😔😭 دلم برای بچم کبابه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیر جان مامان امیر جان ۱۶ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی