۸ پاسخ

نه بابا منطقه خودمون گرمه
مگه اینکه باد بیاد سرش کن

عزیزم شیرخودت بچتون چجوری درست شد پسر من نمیخوره شیشرو از دعنش پس میزنه عین تاپیک های قبلیتون که کفتین
۴.۵ساعت یبارم گشنش نمیشع نمیخوره

بیرون نمیبریم لنارو...
باباش انقددددد حساسهههه به سرماخوردنشششش خلم کردع

من شبا چون باد میاد سرش میدم میترسم تو گوشش باد بره ولی روزا که گرمه نه سرش نمی‌دم مگه روزایی که باد باشه اونوقت روز هم بیرون سرش میدم

من بیرون میبرم کلاه که میزارم هیچ پتو هم میپیچم میترسم باد بره تو دهنش بعد که نشستم تو ماشین رو صورتشو میزنم کنار اینجا همش باد میاد سرده

اره تا وقتی باد میاد میزارم دیگه

حالا یدونه دیگه بخر بالاخره واسه بعد حمومش ک لازم میشه

اینجا ک بادمیاد روز وشب منم بچم کچللل اره بابا میزارم

سوال های مرتبط