۱۱ پاسخ

من فقط چندروز اول گذاشتم

من دخترم خردادی بود تا چند ماه میذاشتم طبق عادت نگو طفلک میپزه تو تابستون ،موهاش کلا ریخت انقد عرق کرده بود شما هم بیرون رفتنی بذار اگه دمای اتاقت مناسبع

من تا۳ماه گذاشتم دیگه حوصله خودشم نکشید هی میکنددیگه نکردم فقط وقتایی که حمومش میکنم چندساعت اول میزارم بعددرمیارم دیگه

هرکی‌ یه چیزی‌میگه، دکتر من گفت بعد۲۷روز کلاه و جوراب و‌دستکش دیگه نزار، اما من خیلی از گوش‌درد میترسم کلاه و‌ میزارم اما جوراب نمیپوشه از پاش در میاره

منم فقط وقتی بیرون‌میبرم
تو خونه اصلا

من اصلن نذاشتم سرش بیرون رفتنی میزارم

من از ۲۰روزگی موقع بیرون رفتن سرش میکنم تو خونه اصلا

من تو خونه نمیذارم ،فقط شبا یه نازک سرش میکنم با بیرون که میریم

من که پسرم خیلی گرماییه ، اصلا تو خونه کلاه نمیذارم سرش
اگه ببرمش بیرون میزارم

فقط موقع بیرون بردن میذارم

من نمیذارم اصلا

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین🩵 مامان امیرحسین🩵 ۳ ماهگی