دکتر بهم گفت نپوش
من توی خونه درمیاوردم
اگه خیلی سرش کنی بدنش به همون کلاه عادت میکنه و وقتی یه باد بهش بخوره سریع سرش سرما میخوره
وقتایی که میرم بیرون روسری سرش میکنم تو خونه هم که هسچی
دکتر به من گفت اصلا سر بچه کلاه نذار
وقتی ازحموم میاری یاوقتی جلوکولرنیخوابونی سرش کن بادمستقیم سرده سرش نخوره بهتره کوچیکه زودمریض میشن پیشگیری خیلی بهتره
من تا ۱۵ روز
من فقط تو بیمارستان گذاشتم تا الان اصلا نذاشتم کلا سرش
من تو خونه تا یه ماه گذاشتم ولی هنوز بیرون میرم میزارم
من ۲ ماه و نیم داره هنوز میذارم میترسم سرش یخ کنه
من تا ۲۰ روزگی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.