منم کلا میدارم سرش میترسم سرمابخوره
من خونه نمیزارم بیرون رفتنی میزارم
تو خونه که کلا نمیزارن بیرون فقط
من الان کم کم دیگه نمیزارم
من اصلا نذاشتم سرش، فقط وقتی از حمام میارمش چند ساعت میذارم و بیرون از خونه
تا سه هفته
بعدش دیگه توخونه کلاه نذاشتم
من ک تا الان گذاشتم. چون بچه ها در معرض عفونت گوش هستن. کلاه خوبه واسشن
فقط بیمارستان . اومدیم خونه درش اوردم
تا ده روزگی
تا۴۰ روزگی..بیرون برم سرش میزارم اما خونه نه
من بعد ۴۰ روزش برداشتم ولی امروز بردمش حموم گذاشتم کلا
ازاول نذاشتیم☹️☹️😂😂😂
من تک و لک میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.