من که نمیکنم سرش اصلا فقط بیرونمیریم میزارم یا وقتی حمومش میکنیم آخه سرد نیست هوا و بخاطر زردیش اصلا روزای اولش نذاشتم
منم نمیزارم خودش اذیت میشه دوس نداره فقط حموم بیاد ی ساعت میزارم
من از اول نزاشتم گرمه بالا بچه هلاک میشه
تازمانی که فورم سرش درست بشه ودیگه هوا گرم باشه نزار بعضی بچه ها سرشون در ورم داره طبیعی که میارن بعد کلاه میزارن درست بشه ودیگه هوا سرد باشه میزارن تهران گرمه نزار ی کلاه هم میشه ولی بهتر بیزاری چون نوزاد شکم مادر گرمه بیرون سرد واسه همین بیزار تا چهل روزگی شو
من فقط بعد حموم یه ساعت سرش میگنم
من از حموم میارم بیرون چند ساعت کلاه رو سرشه فقط
دختر من دو هفته اول فقط گذاشت کلاه سرش کنیم اونم هزار جور ادا در میاورد و گریه میکرد دیگه نذاشتم فقط بیرون میبرم میذارم
من که از اول سرش نکردم توی بیمارستان فقط سرش بود دستکش هم دستکش هم دستش نکردم که عادت نکنه
من حتی یکساعتم دستکش و جوراب تنش نکردم با اینک برج ۱۱ تولد شد ی هوا باشه بهتره کمتر سرما میخوره
فقط تا چله کلاه گذاشتم
والا من از روز اول ن دستکش ن کلاه ن جوراب تنش نکردم ،کلاه ک میومد رو چشاش دستکش هم میگن حس لامسه شونو کم میکنه
من تا یه هفته کلاه جوراب دستکش بعد دیگه هیچ کدوم نمیزارم چون عادت میکنه چند شب پیش مامانم گفت سرده کلاه سرش کن این دختر یه جیغی یه هواری میکرد بیا ببین کلاه درآوردم خوابش گرفت😂😅😅😅
ماهم تا چهل روزگی سرش میکنیم
من تا چله سرش کردم
الانم اگ بخام برم بیرون سرد باشه چون کچله و مو نداره سرش میکنم
من تا پنج ماهگی سرش میکردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.