خانما شربت نئو زینک خوبه برابچم بدم بهش؟

۴ پاسخ

خوبه ۴ روز خریدم درکل اشتهاشو زیاد کرده

خوبه اما دختر من یبوست میگیره میخوره

آره عالیه من میدم

دکتر دایان ی دوره بهش داد خوب بود
اونموقع 11 ماهه بود واسه رشد مو و ناخن و این چیزا

سوال های مرتبط

مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی