سلام مامان گرگانی هزینه بیمارستان فلسفی سزارین نمیدونید چقدر شده؟

۳ پاسخ

میگن ۷۰ شده
من میخواستم برم بیمارستان بسکی
دیدم واقعا هزینه ش زیاد شده
بعدم دکترمم گفت چ دولتی بری چ خصوصی بالاخره ک خودم عملت میکنم
دیگه همین بیمارستان علی آباد میرم

من شنیدم بین ۵۰ تا ۶۰

میگفتن ۷۰-۸۰

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته چهلم بارداری