۲ پاسخ

من به پسرم میدم مشکلی نداره

چقدر دادی اگه کم دادی نگران نباش زیاد اما در کل سعی کن اصلا دارو زیاد به بچه ندی تا عفونت و اینا نشده برای عفونت و تب فقط دارو بدی بهتره برای گلودرد میتونی اولش ابجوش ابلزمو و عسل و این چیزا بدی بهتر نشد ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان 😍 Hakanm مامان 😍 Hakanm ۶ سالگی
مامان نازنین وشایان مامان نازنین وشایان ۶ سالگی
مامان نازنین وشایان مامان نازنین وشایان ۶ سالگی