خانما سردرد شدید دارم چیکار کنم
میتونم قرص بخورم؟؟

۹ پاسخ

وااای منم

سردی خوردی بخاطر اونه‌
زنجبیل یا خرما یا عسل بخور طبع بدنت گرم بشه

دیگ قرص نخوردم

من الان دارم چایی میخورم

استامینوفن 325 یانصف 500

شاید فشارت رفته بالا چون من فشارم بالا رفتنی سر درد میگیرم

منم درد دارم ولی چیزی نخوردم

استامینوفن ساده میتونی بخوری عزیزم

استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان یاسین تو دلی💙 مامان یاسین تو دلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نویدکوچولو مامان نویدکوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد