مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون
بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان
ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷
منم همینطور بودم امروز
دکتر به من گفته بود هرموقع درد پریودی داشتی شیاف بزار استراحت کن
من از اول بارداریم هرموقع حتی یه درد کوچیکم داشتم شیاف میزاشتم
حتما برو دکتر انقباض نباشه برو برات سوزن پروژسترون میدن احتمال زیاد
دوش آب گرم بگیر و زیر دوش یکم کمرتو ماساژ بده بعد هم استراحت کن اگه دیدی خوب شد که چیزی نیست ولی اگه دیدین بازم درد دارین و... برید بیمارستان اورژانس مامایی ببینید چی میگن
واسه من از هفته ۲۳ شروع شد الانم دارم گاهی اوقات دکترم گفت اگه با استراحت خوب بشه خطر نداره
نگران نباش، ولی حتما پیش دکترت برو
احتمالا بهت شیاف و قرص یا آمپول بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.