عزیزم بیا تهران پیدا میکنی
عزیرم ساوه داره می خوای بیا از اینجا بگیر
بندر زیاده مخصوصن دارو خونه محلمون ولی شهر های بزرگ بیشتر پیدا نمیشه نمیدونم چراا
مگه داروخونه ها نیست؟!
من دارم یدونه اپتامیل یک پلمپ ولی تهران اسلامشهرم
عزیزم همیشه اوایل ماه سهمیه کل ماه رو بگیر ک ذخیره داشته باشی
وای چقدر بد من از چندجا شنیدم ک شیر آپتامیل شرکتش به مشکل خورده کلا سخت پیدا میشه منم آپتامیل میدادم عوضش کردم
دارو خونه های بزرگ برو مثل دکتر رشیدی امام رضا من بیومیل میوم وقتی دارو خونه ها ندارن میرم اونجا
اگر پیدا نمیکنی نان بده،من از اول تولدش نان دادم بچه باهاش خداروشکر اوکی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.