گاهی رحممم تیر می‌کشه طبیعیع؟انگار درد پریودی

۳ پاسخ

منم همینجوریمممم

من تو ۲ تا بارداری قبلیم تا ۱۴ هفته این درد مزخرف ک هی میخای پریود شی رو داشتم تو این یکی هم دارم از همین اول ... خیلی خیلی حرص دربیاره دردش ولی خب اگر موقتی هست عادیه رحم جا باز میکنه

آره واسه بزرگ شدن رحمه اگ ادامه دار باشه حتما باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری