منم الان دقیقا اینطوریم یه فشاری رو واژن و قسمت رحمم انگاری دارم زایمان میکنم
طبیعیه بارداری ازز روز اولش تا آخرش هر روز یه درد جدید رو تجربه میکنی که به دردای قبلی اضافه میشه
ولی در کنارش پر از خاطرات شیرینه
و میدونی که درد های که میکشی داره یه انسان رو به وجود میاره که ثمره عشق تو و شوهرته
و پاره تنته که قراره با عشق در کنار خودت و همسرت بزرگ بشه انشاءالله
خدا بهتون صبر فراوون بده که بتونین از این مرحله زندگیتون با خوشحالی عبور کنین
اگر ادامه دار نباشن طبیعی طبیعیه وقتی اینجوری میشی اول آروم باش بعدم یجای خوندم میگن رحم داره جا باز میکنه
عزیزم عیبی نداره نگران نباش
منم دقیقا همینم درد شبانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.