۱۲ پاسخ

از روز اول حمام رفتم منتهی پانسمان رو روز پنجم باز کردم و با شامپو‌بچه شستم. روز دهم هم بخیه رو میکشه

من روز اول بعد ترخیص رفتم حمام و سه روز بعدم پانسمانو باز کردم اونم توحمام اول اب گرم گرفتم روش بعد بازش کردم

دوم

روز سوم خودم رفتم بچه رو هم مادرم برد حموم
البته خودمو هم مادرم شست چون نمیشد دستامو بالا پایین کنم

همون شب که رسیدم خونه به گفته دکتر رفتم حمام

همون روز که مرخص کردن. پانسمان ضد آب داشتم. دکتر گفت دو روز با این پانسمان حمام برو. روز سوم هم پانسمان بردار و حمام کن

همون روز ک اومدم خونه هرروز

دکار گفت روز ۳ برو

روز بعدش

روز سوم

همون روز دوم ک مرخص شدم اومدم خونه هم خودم دوش گرفتم هم پسرم رو حموم کردم 😁

من بعد اینکه مرخص شدم پانسمان باز کردم روز پنجم هم رفتم حموم

سوال های مرتبط