۶ پاسخ

من بچم رفلاکس سی تا میخوره سیر نمیشه ۶۰ تا میخوره میاد تو گلوش و اذیت میشه.
دکترش گفت حجم شیر کم کن و دفعات شیردهی زیاد کن. مثلا به جای اینکه ۶۰ تا هر دوسه ساعت بدی ۳۰ تا هر ساعت بده. یا با فاصله نیم ساعت

همون سی تا یا شصت تا بعضی از بچه ها بیشترم میخورن حتما اروغشو بگیر رو به پشت بندازش خیلی بهتر میشه یا بهش دایمیتیکون بده دکتر واسش داروی دل درد ننوشته؟ بعضی موقع هام ممکنه بخاطرشیرش باش چون نان سنگینه حضمش واسش سخته دل دردمیگیره

همون ۳۰تارو هر ۲ساعت مرتب بده یا ۶۰تا میدی بکن هر۲ساعت ۶۰تا

سر تایم شیربده و از پستونک استفاده کگ

عزیزم این دل دردا تا ۴۰روز طبیعیه تو هر بچه ای هست ببر دکتر قطره بده خوب دستشویی میکنه؟
اگه نمیکنه بهش نان کامفورت بده شکمشو روون میکنه

بهش قطره کولیکیز بده قبل شیر دادن

کولیک داره شکمشو ماساژ بده قطره کولیک بگیره بهش بده نگران نباش عزیزم همه بچه ها این دوران رو دارن میگزره

سوال های مرتبط