کلا با کارای زیبایی خدافظی کن
ن خطره🙂↔️
خطرداره... مواد شیمیاییه
خودت چی فکر میکنی
ن گلم نمیشه، حتی لاک زدنم ممنوعه ، رژ لب هم باید بدون سرب استفاده کنی
نه دیگه نمیشه منم باید با ناخن و مژه هام خدافظی کنم دکترم گفت فقط ضدآفتاب میتونی استفاده کنی و رژ بدون سرب بقیه کارای زیبایی کلا ممنوع
من برای عید هم هفته شما بودم، دکترم گفت خوب نیست و اینکه موهات خوب رنگ وا نمیکنه
ولی گفت رنگساژ مشکلی نداره من انجام دادم
واااا
تازه ۶هفته ای عزیزم 😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.