سلام خانوما کسی بیدارره زیره شکمم هی درد میگیره ول میکنه از چیه

۵ پاسخ

حتما اگه شدت گرفت برو بیملرستان ان اس اتی ازت بگیرن

هر ۳ دقیقه یه بار میگیره

درد هم داری یا بدون درد؟

باید ببینی شدید و منظمه یانه.اگه شیاف داری بدار،اب بخور شکمو ماساژ بده.اگه نفع و یبوست داری ممکنه از اونم باشه.

انقباضه شاید

سوال های مرتبط