۱۸ پاسخ

من المپیا سایز۱۶نو گرفتم ۱۸۳۰۰

اره گلم یه خوشی استفاده کنه آرش

دخترت میتونه سوار بشه؟؟

پنج سال پیش یه پیکان سواری ترتمیز خریدیم هفت تومن الان دوچرخه کمتر ۱۵نیس

سلام اینایی که شش تومن هستن چرخشون سنگیه

سایز ۱۶ بزرگ نیس؟میتونه پدال بزنه؟چون منم میخوام برای پسرم بخرم بین ۱۲ و ۱۶ موندم

من همینو چندماه پیش نو خریدم واسه دخترم ۶ وخورده ای .همین طرحو رنگ .

اره خوبه من سایز ۱۲گرفتم ۱۳٫۸۰۰تازشو این بزرگتره

مبارکه
دوستم مال بوش همینجوری هدیه داد به نورا
چقدر گرون هست

کاملا نو عزیزم خوب گرفتی ولی نو شهر ما ۱۱بود
اینم نو کاملا

چه گرون مبارکش باشه

نو قیمت گرفتم ۱۲ گرون خریدی باید کمتر میدادت بازم مبارک باشه

منم ۱۲ پرسیدم ۱۸ تومن از دیوار خریدیم ۴ تومن نو نو

مبارکش باشه خوب خریدی
خیلی تمیز و خوشگله انشاالله به خوشی استفاده شده

مبارکه خوشگله همون طوریه خیلی گر ون شده

مبارک باشه اگه امروز هم فکر کنی گرون فردا مطمئن میشی ارزون گرفتی الان هرچی بگیری بردی

خوبه آخه خیلی نو هست

من نو قیمت گرفتم 8 تومن

سوال های مرتبط

مامان همه زندگیم مامان همه زندگیم ۲ سالگی