۳۵ دیگه قدی کوچیک است شاید پهنا خوب باشه ولی قدی نه. من ۴۰ میگیرم
منکه سیوپنج میگبرم...ریزه چون
۴۰ خوبه
قدش ٨٠ به بالاعه حتما ٤٠ بخر
بعضي وقتا قواره ها كوچيكه ٤٥ هم جا داره
من ۴۵ میگیرم
چهل.
اگر ریزه 35. من برای پسرم 35 خریدم اوکیه. 40 هم خوبه ولی بعضیا از یقه و آستین بزرگ میشه خیلی لشن
۴۰ میخوره ۳۵ برا یک ساله خوب
۳۵ ک خیلی کوچیکه
۴۵_۵۰
۳۵خییلی کوچسه نخری
۴۵ گللللللم اگه وزنش ۱۵کیلوعه
۴۰خوبه حتی ۴۵
من از یک سال و نیمه پسرم سایز 40 میگیرم لش هست
من به دخترم سایز چهل میپوشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.