خانوما شمام توی ۳۰هفته ترشح دارین ؟؟

۶ پاسخ

بیصاحاب تمومی نداره ی سره هست حالم از این وعض بهم میخوره ادم چندش میشه

اره زیاد

تقریبا نه! خیلییی کم
به نظرم برا هر کسی یه جوریه نگرانش نباش

نه اصلا

اره عزیزم

هنو ب اون نرسیدم ولی خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان الهه مامان الهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️ جانا 🥰 مامان ❤️ جانا 🥰 ۱۱ ماهگی