۴ پاسخ

من اصلا به حالتام و‌دردام با وجود داشتن درد معده و نفخ و ....نمیتونم توجه کنم روانیم نمیتونم یچی مث ادم بخورم‌همش رو‌دلم‌میمونه

عزیزم نگران نباش
منم ی روز حالم خوبه،ی روز حالم بد
علائم کم و زیاد میشن
طبیعیه

هی چند روز یبار دردت میگیره.چون رحم جا باز میکنه

نگران نباش منم مثل تو هستم بعضی موقع ها حس میکنم باردار نیستم

سوال های مرتبط