مانلی از تخت افتاد رو زمین چیکار کنم😭😭

۴ پاسخ

دکتر دختر من میگف افتادن از ارتفاع ۱ متر به بالا خطرناکه افتادن از روی مبل و تخت نگران کننده نیست

من که از زمانی دخترم خزیدن رو یاد گرفت ، دیگه روی تخت نخوابیدیم،چطوری با این سن نمیترسین جایی ارتفاع داره میخوابونینشون
.
تا ۱ساعت بیدار نگهش دار اگه استفراغ نکرد یا گریه شدید نداشت آن شاءالله مشکلی بوجودنیومده
اگه بیقراری داشت ببر دکتر

دخترمنم هفته پیش از تخت افتاد رو سرامیک ارتفاع تخت منم خیلی بلنده اینقد گریه کرد من از استرس مردم زنده شدم کل بدنم از ترس میلرزید بردمش دکتر گفت اگ چشاش انحراف نداره خون دماغ نشده یا از گوشش خون نیومده تا دو ساعت بعدشم بالا نیاورده مشکلی نیست

تا یکی دو ساعت نخوابونش اگه بالا آورد ببرش بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و🩷 مامان فاطمه و🩷 هفته سی‌وششم بارداری