۱۰ پاسخ

دکتر دختر من گف دو وعده در روز کمکی بده سینه رو ول نمیکنه. بعد با شیشه شیر اونت بدی ول نمیکنه سینه رو چون باید مثل سینه میک بزنه تا بیاد

اره عزیزم ول میکنه کمتربچه ای که دوتاروبگیرشیرخشک هم خوشمزه ترهم راحتتره بچه هم میفهمه اینو

هرچی میگن شیشه شبیه سینه مادر اونت و نمیدونم چیو چی همش حرفه ول میکنه تجربه دارم که میگم

ول میکنه مطمئن باش

بنظر من این کارو نکن بزار از خود سینت بخوره من خودم شیرم کم بود دکتر گفت کمکی بهش شیر خشک بده دادم الان دخترم سینه خودمو بد میگیره اونم موقعی که خواب داشته باشه یا حالت خواب باشه میگیره سینمو

من ک هر دو رو میدم فثطدوبار در روز شیشه الحمدالله ول نکرده سینه رو

هرطور صلاحه گلم ولی اینو بدون چه بخوای چه نخوای اگه شیرخشک بدی کمکی سینه رو ول میکنه همین که قشنگ تشخیص بده شیشع و سینه رو سینه رو پس میزنه چون با شیشه راحت میخوره اما با سینه باید مک بزنه هم خودم اینو تجربه کردم هم اطرافیانم

بستگی به شیشه شیرم داره

شیشه شیر خوب بخر براش مشابه سینه مادر

با شیشه بهش نده،قاشق یا سرنگ های مخصوص یا قطره چکون

سوال های مرتبط