من هفته دیگه میشم ۲۶ هفته برم؟؟؟؟
دیرنرفتی؟😐
من ۲۸کاملم امروز،آزمایش نگرفتن گفتن نمیشه دوسه جارفتم😐
دیگه همونجا میشینی وقتی خوردی تا نوبت بعدی و بعدیت بشه
اگرم حس کردی خوب نیس تخت دارن اکثرا دراز بکش حتما ک اذیت نشی
بله
دو تا یک ساعت
اره قبلش ناشتا آزمایش میگیرن بعدش یساعت بعدخوردن شربت. بعد دوساعت بعد خوردن .بعد سه ساعت همشم باید ناشتا باشی فقط اون شربت رو خورده باشی
ارهههه
تا ۳بار
به فاصله ۱ساعت یکبار
اره یساعت بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.