از هفته ۳۲ کردن روزی یکی هفته ۳۶ هم دیگه قطش کرد
گفته تا هفته ۳۶ بخورم
آسپرین رقیق کننده خونه دیگ برای مامانای ک مینور هستن دوتا تجویز میشه و برای اونایی ک خیلی کم مینور باشن یکی تجویز میکنن درکل ضرری نداره و خون رسانی به جنینه تا هفته ۳۶ باید خورده بشه پایان ۳۶ هفته باید قطع کنید درغیر این صورت قطع خودسرانه مشکل سازه
من یکی صبح یکی شب
من هنوز دارم میخورم، قط نکرده. علت دوتا آسپرین خوردن شما چی بوده؟
من یدونه میخوردم تا36هفته خوردم قطع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.