۶ پاسخ

خب فریز نباید میکردی
مثل ژله باید میزاشتی یخچال بعد برش می‌زدی

از این به بعد از قالب یخ استفاده کن عزیزم
من میریزم تو قالبا یخ که زد در میارم میریزم تو نایلون میذارم فریزر هر وقت لازم داشتم یه تیکه برمیدارم استفاده میکنم

عزیزم باید اول برش میزدی بعد میذاشتی فریزر..الانم بذار یخش کاملا باز بشه بعد برش بزن

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

ظرفت پیرکسه عزیزم؟
بزار یکم بمونه نرم میشه بعد برش بزن

فریزر گذاشتی مگه؟ بمون. یکم نرم شه

سوال های مرتبط

مامان دلآواجون مامان دلآواجون ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی