نفخ داره
مغزشم باهش بخور
من چند روزه دارم میخورم هیچیم نشده
نخور ک عین من بدبخت میشی
ما تو حیاطمون داره ۳ تا دونه خوردم از دیروز خیلی ببخشید اسهال شدم🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️بند نمیاد لعنتی
همه چی ب اندازه میتونی بخوری
میوه ک انقدخاصیت داره
بخور درحد سه چهارتا
حبواتو و لبنیات ایناکک خوردی پشتش ی عرق نعنا بخور ک ن ادت ن بچت اذیت بشی
من دیروز یکی خوردم هیچ مشکلی هم پیش نیومد برام
بابا چرا همش میگید نفخ داره یه سرچ کنید تو گوگل ببینید نوشته که چقدر ویتامین داره ومفیده
نخور اسهال میشی
من سراین میوها دوباره سرم زدم
نخور عزیزم نفخ داره بچه دل درد میشه
کم بخور نفخ داره
فکر میکنم باید حالت کمپوتی بشه.
اکثر میوه ها نفخ میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.