طبیعیه چون نهماه یچیز توش بوده مغزت هنوز با تغییر کنار نیومده .درست میشه
طبیعیه ۳ روز دیگ کم کم اوکی میشه
منم سر سزارین قبلی هام همینجوری بودم فکر میکردم یه چیزی تو شکمم تکون میخوره
کاملا طبیعیه منم همینطور بودم درست میشه
اره منم همین حسو دارم حتی حس میکنم تکون میخوره تو شکمم
انقباض رحمه داره جمع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.