خانما من سزارین شدم احساس میکنم یچی ت شکممه ؟؟

۶ پاسخ

طبیعیه چون نه‌ماه یچیز توش بوده مغزت هنوز با تغییر کنار نیومده .درست میشه

طبیعیه ۳ روز دیگ کم کم اوکی میشه

منم سر سزارین قبلی هام همینجوری بودم فکر میکردم یه چیزی تو شکمم تکون میخوره

کاملا طبیعیه منم همینطور بودم درست میشه

اره منم همین حسو دارم حتی حس میکنم تکون میخوره تو شکمم

انقباض رحمه داره جمع میشه

سوال های مرتبط