۶ پاسخ

همه شیر خشکا محتویاتشون یکیه .فقط فراوریشون فرق داره همشون همون ویتامینا و املاح رو دارن

غذا شروع کردی؟ چند کیلویه؟ شانسیه مثلا اپتامیل برای دختر من خوب بود

دوست من سوپرامیل میداد بچه ش خیلی تپلی بود

دخترم بااپتامیل وزن نگرفت بعد عوضش کردم نان دادم

وزنش چنده الان؟
ببین من چهارتا شیرخشک عوض کردم نهایتش فقط ببلاک میفته بهش دکترگفت اگه میخواست وزن بگیره میگرفت وقتی وزن نمیگیره یعنی ژنتیکش اینجوریه پس اذیتش نکن همون ببلاک رو بده فقط گرسنه نمونه
شما دیگه غذا های مقوی بهش بده

تروویتال وزن دهیش خوبه من تو گهواره تعریف سوپرامیلم زیاد شنیدم میخوای ی مدت یکیشونو بده اگه اوکی بود ک هیچ اگه ن برو اون یکی
من از ی دکتری شنیدم میگفت همه شیرخشکا ی جورن فقط بستگی داره بچه کدومو دوس داشنه باشه بیشتر بخوره تپلی میشه

سوال های مرتبط