پاهام اونقد درد داره دختراا
چیکار کنم ؟؟😕😕

۵ پاسخ

هیچی جز تحمل 😐
منم به دکترم گفتم سیاتیک دارم خیلی درد دارم کشاله رانم خیلی اذیتم میکنه پای راستم دیگه قفل کرده گفت خب عزیزم حامله ای دیگه طبیعیه یکم تحمل کن با کیسه اب گرم مدیریت کن یکم ماساژ بده دیگه اخراست 🙃🙂

منم خیلی زیاد

من جوراب واريس ميپوشم خيلي بهترم ميكنه

مکم دقیقا همینم

منیزیوم بخور ، و ماساژ🫠تنها کاری که از دیتمون بر میاد

سوال های مرتبط

مامان مصطفئ مامان مصطفئ ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد