هیچی جز تحمل 😐
منم به دکترم گفتم سیاتیک دارم خیلی درد دارم کشاله رانم خیلی اذیتم میکنه پای راستم دیگه قفل کرده گفت خب عزیزم حامله ای دیگه طبیعیه یکم تحمل کن با کیسه اب گرم مدیریت کن یکم ماساژ بده دیگه اخراست 🙃🙂
منم خیلی زیاد
من جوراب واريس ميپوشم خيلي بهترم ميكنه
مکم دقیقا همینم
منیزیوم بخور ، و ماساژ🫠تنها کاری که از دیتمون بر میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.