خانما این نرماله همچیش؟؟؟؟
بد چرا زده low Risk???
ینی ریسک داره؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام کسی تاحالا آزمایشDNAتوی 8هفتگی انجام داده برای تعیین جنسیت؟

عزیزم تو کواد مارکر رفتی ها تو ۱۵ ۱۶ هفته آزمایش خون میدن یا ندادی یا میشه با. آنومالی داد اونو میشه بهم بگی

مال منم اینجوری بود لو ریسک بود دکتر گف خوبع

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

عالی. ریسک پایین زده

عالیه هیچ مشکلی ندارد

لو ریسک یعنی ریسکش کمه

خوبه هیچ مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته بیست‌وپنجم بارداری