دوستان چرا تو ازمایشم ریسک زده؟؟ این چیه اصلا ؟؟
دارم دیوونه میشم

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم ببین این آزمایشات دقیق نیستن خب خودتو اصلا تو استرس ننداز بری تاپیکای منو ببینی تو آزمایش غربالگری دوم منم ریسک زده بودن .میتونی آزمایش رو تو یه آزمایشگاه خصوصی دیگه تکرار کنی مطمئن بشی

شرمنده اینو میپرسم میشه جواب بدی
انتی همه چی خوب بود ازمایشش هم خوب بود ؟؟؟

برو سریع تر ازمایش سلفری بده خودتو راحت کن

ماله من ۱.۶۵ بود سلفری دادم خداروشکر امه چی اوکی بود ولی نباید ریسک کنی حتما سلفری انجام بده

سلفري بده نگرانم نباش
١ به ١٠٠ نفر احتمال دادن
ايشالله كه چيزي نيست❤️❤️❤️

نگران نباش این فقط یک احتماله ازمایش های تخصصی تر میدی و خیالت راحت میشه

سلفري نوشت برات؟
مربوط به سلول عصبي اگه اشتباه نكنم

سوال های مرتبط

مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سوین و تودلیم مامان سوین و تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری