خیلی شبیه جای دیدنی شیراز اسمشو یادم رفت.😁
دقیقا حکایت شاش بچمه وسط خانه پر شده
وووو عمارت نشین گهواره نمایان شد😅
اون ادما چرا دارن جلو خونتون از خودشون عکس میگیرن !؟😂😂😂😂😂😂
مبارکتون باشه،گلم ولی کمی کوچیکه 🤣🤣
وای خیلی خوبی😂😂😂
یاد اون افتادم عمارت گذاشته بود میگفت خونم😂
چقدر کوچیک و دلگیره 😥
فیک بودن عکس ازش میباره😚🤣
نمیدونم چرا به یکی تیکه انداختی
اخه چند روز پیش یکی تاپیک گذاشته بود دقیقا ی حیاط اینطوری فقط ساختمون ک چ عرض کنم عمارتش با این فرق داشت میگفت پیاده روی تو خونه اول صبح میچسبه ازش پرسیدن گفت خونه خودمه دقیقا همینطوری بود فقط عمارت فرق داشت
خواستم بپرسم شغلتون چیه ک ماشاالله خونتون اینه دیگه گفتم ولش کن...انشاالله همه خوشبخت بشن.
خوشا به حال شما با این خونه 😂
مهمون نمیخواهی که بیام 😂
عزیزم واقعا خوشبحالت😂
این خونه هس؟؟؟ عجب
حق ماها این خونه هابودا🙂
چه حیاط دلگیری یکم گل اضافه کن همه چیز سبزه 😂😏
جز۴درصدیا هستی
اخه روز عادیتون فرق داره با۹۶درصد😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.