۶ پاسخ

خب سرما خورده دیگه عزیزم میگی هیچیش نیس .بابت همون اذیته

بهش شربت آموکسی سیلین بده خیلی خوبع

بعد فک کن خودنم پریود باشی بواسیرت هم عود کرده باشه یه بچه ۳ ساله دیگه هم داشته باشی ..این وضعیت منه

پسر منم ن سرما خورده ن چیزی همش گریه

منم دارم میمیرم خیلی اذیت میکنن اسهال تب دارن

منم بچم سرما شدید خورده‌ خیلی اذیته

سوال های مرتبط