ای کاش ماهم زودتر هفته تو باشیم برای ما این ۲۰ ها تمومی نداره خواهر😭
پس چرا برای ما بیست هفته غول سه کله شده ول بکن نیس تمام نمیشه😫😫😫😫😫
برا من ماه هشت خیای زود داره میگذره
وای ماه هشتم خیلی بده انگار یسال توش گیر کردم 😂😂😂🤦♀️
روزای اخر اینجوری میشه که هر یک وز به یک قرن هم میرسه 😂😂😂منم خسسسسستمممم😭😭
ماه ۸ طولانی تره
عزیزممم بخاطر اینکه سنگین شدی حتما
چرا ب من مث برق و باد میگذره 🫣
بر عکس برا من سریع میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.