چرا ماه نهم اینقد دیر میگذره😵‍💫 هرروزش برام یه ساله😵‍💫😬

۹ پاسخ

ای کاش ماهم زودتر هفته تو باشیم برای ما این ۲۰ ها تمومی نداره خواهر😭

پس چرا برای ما بیست هفته غول سه کله شده ول بکن نیس تمام نمیشه😫😫😫😫😫

برا من ماه هشت خیای زود داره میگذره

وای ماه هشتم خیلی بده انگار یسال توش گیر کردم 😂😂😂🤦‍♀️

روزای اخر اینجوری میشه که هر یک وز به یک قرن هم میرسه 😂😂😂منم خسسسسستمممم😭😭

ماه ۸ طولانی تره

عزیزممم بخاطر اینکه سنگین شدی حتما

چرا ب من مث برق و باد میگذره 🫣

بر عکس برا من سریع میگذره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان فندوق🧸 مامان فندوق🧸 ۳ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان باران و دریا مامان باران و دریا ۷ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان هانا خانوم🫶 مامان هانا خانوم🫶 هفته سی‌ونهم بارداری